Безопасно ли е да споделям етерични масла с моите кучета или котки?
Можете безопасно и ефективно да споделяте етерични масла с вашите космати приятели, но не всички масла са полезни за вашите скъпи домашни любимци.
*Препоръчваме да избягвате масла с високо съдържание на фенол, като етерично масло от Риган
Етеричните масла все още ли са ефективни и безопасни, ако са били оставени на топло?
Най -добре е да съхранявате етеричните си масла на хладно и сухо място. Излагането на ултравиолетови лъчи ще нанесе най-големи щети на съставките на маслото, а комбинирането на излагане на топлина с излагане на светлина ще се отрази по-бързо на вашите масла.
Ако вашият пакет за доставка стои на топло в продължение на няколко часа, но маслата не са изложени директно на UV лъчи, маслата няма да бъдат компрометирани. Ако маслото е горещо, охладете го преди употреба.
Кои етерични масла са фоточувствителни? Могат ли да изгорят кожата ми?
Някои отделни етерични масла и смеси могат да причинят фоточувствителност и могат да причинят изгаряния, ако сте изложени на слънчева светлина, след като нанесете маслото директно върху кожата си. Някои от най-популярните ни масла, които отговарят на тази категория, са лимон и бергамот.
Как трябва да се съхраняват етеричните масла?
Затворете плътно бутилките си с етерично масло и ги съхранявайте изправени на тъмно, сухо място около 20-22 градуса по Целзий. Уверете се, че маслата се съхраняват на място, където температурата ще остане постоянна.
Откъде се добиват етеричните масла на Purus?
Всички масла на ПУРУС се доставят от нашите собствени ферми, партньорски ферми или сертифицирани доставчици.
Как етеричните масла могат да бъдат полезни за здравето ми?
Етеричните масла притежават много свойства, които са от полза за цялостното ви здраве. Знаете ли, че грейпфрутът може да подпомогне управлението на теглото, римска лайка помага за поддържане на здрава кожа, чаеното дърво за поддържане на здрава и бляскава коса, а лавандулата насърчава усещането за спокойствие? Имаме и етерични масла, които подпомагат храносмилането като мента, подпомагат дихателната система като Евкалипт. Има многобройни ползи от етерични масла, които можете да изпитате сами!
Какво качество са етеричните масла на ПУРУС?
Ние се занимаваме с производство и търговия на етерични масла от 2015г. Имаме мрежа от производители и доставчици от цял свят. Всяко масло се придружава от сертификат за качество наречен газхрорматографски анализ, който посочва какви съединения и вещества съдържа всяка партида етерични масла. По известният термин за това е ‚чист сертифициран тестван клас’.
Етеричните масла на ПУРУС терапевтичен клас масла ли са?
Ние сме доставчици на масла на американския бранд „doTERRA“ от 2016г. Тук е важно да отбележим, че всички американски брандове за етерични масла замениха думите „терапевтичен клас“ с „тестван клас“ в Европа, тъй като в Европа думата терапевтичен означава лекарствен продукт. Към момента, в света няма етерични масла регистрирани като лекарствен продукт, защото етеричните масла се водят в направление традиционна медицина. Американската Асоциация по Храните и Лекарствата също заявява: „ако продуктът е предназначен за терапевтична употреба, като например лечение или предотвратяване на болести, или да повлияе на структурата или функцията на тялото“. Асоциацията все още няма твърдо становище по въпроса за употребата на думите терапевтичен клас и това поставя въпроса в сивата зона. Още повече, че ако един сертификат за качество не се регламентира от една институция, то той няма стойност, а се използва просто за маркетингови цели.
Етеричните масла на ПУРУС сертифицирани ли са като био продукт?
Да, етеричните масла на ПУРУС за регистрирани като биологични продукти според европейски регламент 834/2007 относно биологичното производство и етикетирането на биологични продукти. Биологично сертифицираните продукти НЕ съдържат пестициди и ГМО.
Колко време отнема доставката?
Доставката на закупени продукти от Purus.bg обикновено отнема между 1 и 3 работни дни.
- Доставките до офис на Еконт са в офисите на следващия ден, след изпращането им (след 9:00ч.)
- Доставките до адрес се доставят според графикът на куриера
Каква е цената на доставката?
Цената на доставката се определя на база размерът и теглото на поръчаните артикули, като точната цена се изчислява в процеса на поръчка, след въвеждането на данните за доставка. Доставкатта е безплатна за поръчки над 70лв,
С кой куриер ще ми бъде доставена поръчаната стока?
Purus.bg работи единствено с куриерска фирма Еконт Експрес, като доставя поръчките си, както до адрес, така и до офис на куриера.
Мога ли да проследя доставката си?
Да, след изпращането на поръчката ви ще получите имейл с проследяващ номер и линк за проследяване на поръчката си.
Преди това може да видите статуса на поръчката си от профила си или ако не сте създали профил от тук: https://www.purus.bg/status/
Поръчките от Purus.bg могат да бъдат заплатени по някой от следните начини:
- с наложен платеж – плащане на куриера в кеш или с карта, при доставката
- с дебитна/кредитна карта – сигурно плащане с дебитна карта, посредством системата на Изипей АД
- в офис на Easy Pay – плащане на поръчката, след завършването и в офис на EasyPay
- с ePay – в случай, че имате профил за плащане на сметките си в ePay.bg, може да платите за поръчката, като използвате системата им
- с директен банков депозит – може да заплатите за поръчката си и с директен банков депозит. В този случай ще изпратим поръчката ви веднага, щом получим плащането. Имайте предвид, че обработката на банковите преводи може да отнеме 1-2 работни дни.
Имам ли право да върна продукт, закупен от сайта?
Разбира се, имате право да върнете продукт, който сте закупили от сайта, в срок от 14 дни от датата на доставка. За целта продукта трябва да е с ненарушена опаковка и да няма никакви видими следи от употреба.
Всички продукти трябва да бъдат върнати за сметка на клиента, с опция преглед и тест, като преди това се попълни формата за връщане и замяна в сайта.
Продукта, който получих е дефектен. Как да го върна?
В случай, че продукта, който сте получили е дефектен може да го върнете към нас и ние да ви възстановим сумата, която сте заплатили за него или да го заменим с алтернативен.
В този случай разходите по доставките на продукта са за сметка на продавача.
Получих счупен продукт с повредена опаковка. Какво да правя?
Всички продукти от сайта се изпращат с безплатна опция преглед и тест, в присъствие на куриера, както и със застраховка. Поради това всеки клиент е длъжен да провери пратката си и да установи, в присъствието на куриера ако има липсващи части от нея или повреди, причинени при транспортирането. По този начин ще се задейства процедура по рекламация към куриерската компания и те ще поемат щетите, а ние ще изпратим нова стока към вас.
PURUS.bg не носи отговорност за счупени и липсващи продукти, които не се установени в присъствието на куриер!